Saznaj više o našem programu

Program

crayons-1445053_640

Kako radimo ?

U dječjem vrtiću “ Palčić “ provodi se redovni 10-satni odgojno obrazovni program u kojem se s obzirom na dob djece koristi znakovni jezik za bebe radi lakše komunikacije s djecom koja još ne govore.

Prehrana

U našem vrtiću velika se pozornost daje i prehrani. S obzirom na dob djece prehrana prati piramidu zdrave prehrane koja se temelji na postavci da neku hranu moramo jesti češće, dok neku u umjerenim količinama ili samo u iznimnim prilikama.

Djeca se hrane prema propisanim normativima pod nadzorom glavnog kuhara te nutricionistkinje. U vrtiću nudimo četiri obroka: doručak, prijepodnevnu užinu, glavni obrok-ručak i poslijepodnevnu užinu. Glavni obrok priprema Catering Franja koji se specijalizirao za kuhanje obroka djece jasličkog i vrtičkog uzrasta. Ostale obroke priprema vrtić. U našem vrtiću jedemo različite vrste kruha i peciva, voća te povrća u glavnim obrocima.

Djetetu za vrijeme međuobroka nastojimo osigurati zdraviji izbor namirnica (sezonsko voće, jogurt, voda iz pročišćivaća, razni čajevi) te izbjegavamo velike količine šećera i soli. Uvažavamo individualne prehrambene potrebe svakog djeteta u vrtiću. Vrlo nam je važno da dijete što ranije usvoji naviku pravilne prehrane, a za to je potrebna ustrajnost, strpljivost i fleksibilnost od najranije životne dobi.

girl-846357_640

Naš pristup - program

olakšavamo adaptaciju individualnim pristupom svakom pojedinom djetetu

stvaramo okruženje doma kroz individualni pristup

stavljamo naglasak na razvoj motorike, spoznaje, razvoj govora te socio-emocionalni razvoj

poštujemo individualni način i ritam izmjene odmora (sna) i aktivnosti

maksimalno posvećujemo pažnju higijenskim potrebama djece

usavršavamo već usvojene vještine te nastavljamo nadograđivati novim spoznajama npr. razvijamo spoznaju kulturno-higijenskih navika (samostalno pranje ruku, odvikavanje od pelena, samostalan odlazak na wc)

potičemo samostalnost u oblačenju i svlačenju te samostalnost pri jelu i piću

potičemo razvoj komunikacije i socijalizacije djeteta

potičemo razvoj pojma o sebi koristeći ogledalo za upoznavanje vlastitog lika, te potičemo upotrebu vlastitog imena i zamjenice “ja“

omogućujemo djetetu istraživanje prostora neopasnim i zanimljivim igračkama i predmetima dnevne upotrebe

organiziramo govorne aktivnosti (čitamo slikovnice i prepričavamo)

organiziramo svakodnevne male tjelesne aktivnosti (razvijamo motoričke sposobnosti i ljubav prema sportu)

organiziramo glazbene aktivnosti (slušamo različite glazbene žanrove, pjevamo i sviramo dječje pjesmice, razvijamo ljubav prema glazbi)

kroz likovne aktivnosti učimo boje i nijanse boja, te potičemo dječju kreativnost